A MOLINO REKLÁMÜGYNÖKSÉG KFT. Logisztikai asszisztens / Irodavezető munkatársat keres szentendrei irodájába. Fix havi bejelentett jövedelem. (nem teljesítményarányos munkavégzés)
Az ideális pályázónktól az alap elvárásaink:
- Irodavezetői munkakörben szerzett tapasztalat
- Nagyon precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés
- A cég ügyfeleivel napi kapcsolattartás, önálló kommunikáció
- office, excel, magas szintű ismerete
- 8-17.00 ig történő munkavégzés (30 perces szünettel)
- A jelenleg működő profi és átlátható rendszer gyors elsajátítása
- Jogosítvány
Előnyt jelent:
- Angol / Német nyelvismeret
- Kulcs Soft számlázó rendszer ismerete
- Nyomdai, reklámkivitelezés területen szerzett tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Pénzügyes munkakörben szerzett tapasztalat
Feladatkör:
- Kintlévőség kezelés
- Készpénzes és átutalásos számlák, illetve teljesítési igazolások készítése, kezelése és iktatása
- Adminisztrációs feladatok
- Ügyfelek, vendégek fogadása
- Ügyfelek értesítése telefonon és emailben
- Kimenő és bejövő posta kezelése
- Termékek csomagolása
- Munkafolyamatok előkészítése és leadása gyártásba
- Logisztikai feladatok
- Alvállalkozókkal kapcsolattartás
- Pénztár kezelés
- Egyéb irodai asszisztensi munkák
Amit biztosítunk:
- Fiatalos, jó hangulatú /támogató csapat
- Közös bónusz rendszerhez csatlakozás
- Innovatív vezetői szemlélet
- Versenyképes fizetés
- Előrelépési lehetőség (Produkciós és logisztikai munkatárs/vezető)
- Minőségi, elegáns munkavégzési körülmények
Munkavégzés Helye:Szentendre 11-es út kivezető szakasza, igényes irodaházban, lásd térkép.
Pályázati határidő: 2018. július 12. Jelentkezését fényképes szakmai önéletrajzzal, motivációs levéllel, az alábbi címre: Bátai Tibor batai@molino.hu mail címre