Az RTL Klub X-Faktor műsornak indulási időpontjára a MOLINO KFT. saját reklámfelületén derült fény. Az ország jelenleg legnagyobb bérelhető reklámfelületére gyártás részlegünk készítette és helyezte ki a reklámhálót.
Az RTL Klub X-Faktor műsornak indulási időpontjára a MOLINO KFT. saját reklámfelületén derült fény. Az ország jelenleg legnagyobb bérelhető reklámfelületére gyártás részlegünk készítette és helyezte ki a reklámhálót. Cégünket az a megtiszteltetés érte, hogy mindezt egy teljeskörű riportfilmben mutassa be a 600 m2 nagyságú reklámeszköz gyártását és kihelyezését. Ezt mostantól mindenki láthatja, aki Szentendre felől érkezik a fővárosba.
Az RTL KLUB Marketingvezetésével karöltve – olyan egyedi megjelenést próbáltunk kitalálni, ami mindenkinek emlékezetes lesz, méltó a Magyarország eddigi legnagyobb TV-s műsor beharangozásához. A reklámhálót nyolc fős csapatunk összehangolt munkájának keretében hajtogattuk össze harmonika szerűen, hogy a kihelyezésnél egyben „boruljon le a lepel a kezdési időpontról”. A speciális technikával felcsörlőzött hatalmas hálót vezényszóra, egyszerre vágta el 6 helyen alpinista csapatunk.
A nagy eseményre Ördög Nóra és Keresztes Ildikó is ellátogatott, sőt a kezdési időpontról Ők maguk is a helyszínen értesültek. „Augusztus 28-án indul az X-Faktor az első epizóddal. Azt reméltük, hogy a nézők a csendes nyár után nagyon várnak már egy nagy, látványos, izgalmas show műsorra, rengeteg izgalommal, humorral, jó pillanattal. Egyébként, nagyjából ebben az időpontban kezdődik el a világ számos országában az X-Faktor. Sok helyütt már a harmadik, negyedik évadja megy ennek a műsornak, óriási várakozás előzi meg egész Európában, Angliában gyakorlatilag kiürülnek az utcák, amikor a műsor elindul” – mondta Schiewert Takács László, a műsor kreatív szerkesztője.
Az óriás reklámháló nyomtatásáról és a kihelyezésről szóló riportfilm, az alábbi linkre kattintva tekinthető meg:http://rtlklub.hu/hirek/fokusz/video/97719