A kiállítók többsége az online térből érkezett. Öröm volt látni, hogy az online marketing termékeknek is szükségük van a kézzel fogható, tapintható kiállítási eszközökre.
Nagyon vártuk, hogy idén is részt vegyünk Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválján. Az üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak szól, 2014 óta töretlenül.
A legújabb üzleti és marketingtrendek megismerése mellett, számos partnerünkkel beszélgettünk, vitattuk meg az idei év terveit, elképzeléseit. Partnereink rutinos kiállítók, így bőven volt miről beszélgetnünk. A rendezvényeszközökből sosem elég, hiszen a bérelt stand mérete nagyban befolyásolja a kiállított eszközök számát.
A kiállítók többsége az online térből érkezett, mégis portfóliójuk bemutatásához, prezentációjukhoz az általunk is tervezett és gyártott reklámeszközöket használták.
Öröm volt látni, hogy az online marketing termékeknek is szükségük van a kézzel fogható, tapintható kiállítási eszközökre. Egy standon mindig van legalább 1 roll up, vagy pop up háttérfal, nem maradhat el a kínálópult, de a szóróanyagok, katalógusok sem.
A világító pop up eszközök csak úgy ragyognak, még a legjobban megvilágított rendezvényközpontban is. Odavonzza a tekintetet, a rajtuk elhelyezett üzenet, logo, brand, gyorsabban rögzül a vásárlókban.
Egyre népszerűbbek a padlómatricák is, melyek megerősítenek egy függőleges felületet, például egy roll up-ot, mint ahogy partnerünknél is látható.
Ha neked is szükséged van kiállítási eszközökre, keress minket bátran, legyen szó bérlésről, vagy egyedi gyártásról.