4 munkanap alatt elkészültünk a reklámanyagokkal, melyek már rendeltetési helyükön hirdetik a nyári programokat.
A Szentendrei Teátrum tavaly meghirdetett szlogenje – minőség, sokszínűség, egyediség, összművészetiség – mely hívószavak mellé idén a "megújulás" is párosult. Hogy miben és hogyan újult meg a Teátrum, arról itt lehet olvasni.
Mi pedig most arról a megújulásról számolunk be, melyek a nyári programokat hivatottak megjeleníteni.
A Teátrumnak helyt adó műemlék épület megóvása érdekében, ablakra szerelt fa kerekekre csavaroztunk mesh hálót, mely nagy ellenálló képességű, időjárás álló alapanyag. A háló lukacsos szerkezetének köszönhetően jó légáteresztő képessége és könnyű súlya miatt ideális megoldás a nagy és speciális felületekre. UV álló festékkel digitálisan nyomtatjuk a tökéletes megjelenítés érdekében.
A kapu két oldalára kültéri dibond lemezt alkalmaztunk, ennek az alapanyagnak a nagy előnye, hogy bármilyen méretre és formára vágható, nagy ellenállóképességű, időjárás álló.
A nyitható rácscos kapura molinót, azaz reklámponyvát rögzítettünk. Súlya könnyű, egyszerű a fel és leszerelése. A nyomtatást követő különböző konfekcionálási módoknak köszönhetően rengeteg felhasználási területen alkalmazható. Ringlizés, visszahajtás, bújtató létrehozásával a ponyva kifeszíthető, lógatható vagy akár keretbe szerelhető.
A grafikai leadástól számítva, 4 munkanap alatt elkészültünk a reklámanyagokkal, melyek már rendeltetési helyükön hirdetik a Szentendrei Teátrum nyári programjait.