Jó hír, hogy vannak még kreatív, a hagyományos hirdetési formákkal szembe menő ügyfelek…
Jó hír, hogy vannak még kreatív, a hagyományos hirdetési formákkal szembe menő ügyfelek… Az MKB Bank már korábban, a forgó-világító chipes bankkártyájával bizonyított ezen a téren, legutóbbi megbízásával pedig azt üzeni: nem ismer lehetetlent az ambient köztéri reklámok megvalósításában. A bank aktuális kampányához kapcsolódóan két helyszínen a tévéreklámokból ismert fát képzelték el, amint három dimenzióban „kinő” a felületből.
A kivitelezési munkákkal ismét a Molino Kft.-t bízták meg. A megvalósítás semmivel sem okozott kisebb fejtörést, mint a korábbi reklámeszköz esetében – mondta Tarján Tibor, a cég ügyvezetője. A háromdimenziós fa törzse műanyagból, habból és fémből készült, négy színből festették meg, míg a lombkoronához speciális könnyített szerkezetű rácsos szerkezetet kellett tervezni. Ehhez egyesével rögzítették a műanyag zöld növényzetet, míg az ágak műanyag csövek melegítésével és fémszálak hajlításával, azok bonyolult egymáshoz rögzítésével alakultak ki.
Az egyenként 200, illetve 300 m2-es hálók nyomtatása és konfekcionálása is a Molino Kft. műhelyében zajlott. A több mint 500 kilós szerkezet kiszereléshez, valamint az állványzat megerősítéséhez hét ipari alpinista és egy kosaras autó segítségét is igénybe kellett venni.
További képek: